torstai 20. syyskuuta 2012

Viikko38


Kute ootte huomannu oon aika surkee keksimää otsikkoja..Tänää on ollu tosi ihana päivä ku on aurinko paistanu loputtomie sateide jälkee. Tänää on vielä tanssi 17.45-19.45 ja mulla on olllu nyt pari päivää paikat nii kipeitä että pitää kattoo mite menee. Olin maanantaina kaupungissa kaverin kaa ja löydettii aiva ihana cupcake liike semmone ku niia`s cupcakes. Saatii viel maistaa vähä niitä ja oli kyl tosi hyvii!Ens viikon tiistaina alkaa koeviikko ja onneks on vaa 4 koetta. Keskiviikkona ois tarkotus käyä virossa kaverin kaa ku molemmilla on sillo vapaapäivä kokeista nii päätettii lähtee sillo ja sieltä lisää kuvia ens viikolla. oon muute nytte huomannu et oon ruvennu tekemää aika paljo lettejä ja joteki niit on kiva tehä en tiiä miks. mutta nyt kuvia leteistä.



näitä lettejä oon siis joskus kokeillu ite tai sitte ollaa kokeiltu kavereiden kaa.
Toi koko pään letin teko kesti noin  1.5h  (=

usein jossei jaksa mitekää erikoisesti laittaa hiuksia nii käytän tätä  mallia.
tätä en oo vielä onnistunu tekemää (=



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti