keskiviikko 5. joulukuuta 2012












tässä siis vähän muokattuja kuvia tän vuoden ajalta.mutta pienen hiljasen hetken jälkeen on taas hyvä jatkaa tätä kirjottelua MUTTA viikon päästä lauantaina tulee taas viikon mittane hiljane viikko sillä mä lähen kaverin kanssa matkalle etelää.luultavasti sieltä kuvasaldoo tulee aika kivasti joten reissun jlk on ainaki kuvapostausta luvassa... muuten..oon iha hurahtanu nytte kuvien muokkaamisee ja mulla on pakkomielle edes joteki muokata jokasta kuvaa mitä oon ottanu. nytte on myös koeviikko loppunu ja yhen kokeen oon takasi saanu eli äikänkoe josta tuli 6½ joten ei ainakaa numerot hyvin alkanu. nyt on pitäny säästää rahaa sinne reissuun joten mitää uutta ei oo tullu ostettuu jollei koulukirjoja lasketa. mutta lisää kuulumisia tulee 23.päivä tätä kuuta ku ollaa tultu sieltä reissusta. siihe asti adioos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti