sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Nyt on kesäloma haloo haloo hei

Todellakin tätä on odotettu viime kesälomasta asti taas ja vihdoin tää ihana kesäloma on täällä ! Mulle kesäloma merkitsee tosiaa lepoo ja aurinkoo mut tänä kesänä myös kauheeta ylppäreihin lukemista. Syksyllä ois englanti sekä terveystieto kirjotettava ja yhteensä 13 kirjaa luettava joten iha täys lusmu päiviä ei kyllä tuu olemaan. Enkun lukemista ja varsinki kuulunymmärtämistä helpotan kattomalla sinkkuelämää-tuotantokausi boxin missä on tosiaa kaikki tuotantokaudet (ilman tekstejä). Lisäks jotaki pretty little liars jaksoja tuun kattomaa. 5. päivä alkaa myös carrien päiväkirjat muistaakseni subilta? ja sehä perustuu just tähän sinkkuelämää carrien nuoruuteen. Oon lukenu ne kirjat joten oon oottanu aika innolla että toi sarja alkais.

Mutta juu torstaina mua odotti ilone yllätys ku mun aivan ihana /pikku/serkku Sini oli lähettäny mulle aivan täydellisen unisiepparin.. Oli ollu nii raskas ja väsyttävä päivä että hyvä ku ei ruvennu itkemää.. No kevätjuhla meni iha normaali kaavalla ja sitte se koulu vaa loppu.. Alkupäivät onkyllä iha avuton olo ku ei oo mitää esseitä tai projekteja mitä pitäs kouluun tehä. Mutta ehkä siihen sitte taas tottuu. Sain myös vihdoin aikaseks ostaa uuet kuulokkeet ja macklemoren the heist albumin. Ei oo kyllä ollu pettymys sen voin sanoo.
aamupala





popping treenien loputtua alkaa kovat kesätreenit



uuet korvikset




tasan vuos tähän








Tiistaina 11.päivä on semmone suunnitelma että lähettäs mun kaverin ja sen koiran kanssa meijä mökille pariks päiväks. Ajettas siis joku 70km pohjosee päi ja sitte siellä meijä mökille vietettäs kesää. Saa kyllä nähä selvitäänkö hengissä siitä reissusta ku tää on semmone kaveri jonka kanssa tulee kaikkein-tyhmimmät-ei iha-niin-viisaat-ideat. 
weheartit.com


Large
Large
Large

Tumblr_lnmgnhvowi1qg27lfo1_500_large

Tumblr_m0pyn935r21qbr8r3o1_500_large

Tumblr_mgm95a1y8l1s3p510o1_500_large


Large

Tumblr_ma83gnamu91r4anyyo1_400_large

Tumblr_mdlllvngar1qlf66yo1_500_large

Large

Tumblr_m5scw93lp41qz4d4bo1_500_large

Tumblr_mj2i58ctnw1rtun6io1_500_large

Large

Large



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti