lauantai 26. tammikuuta 2013

Arkea


                                                                          viikon biisi !

Heipä hei taas hieman pitkän tauon jälkeen. kiirettä on nii sanotusti todellaki pitäny
mutta pitäähä sitä jossaki vaiheessa tänne tulla kirjottelemaan. 


Koulu on jatkunu nytte noin 3 viikkoa ja oon jo taas ihan loman tarpeessa. Kuitenki nyt rupee pikkuhiljaa piristymään ku aurinkoki alkaa paistaa enemmä. Koeviikko lähestyy myös ja onneks mulla on vaan 3 koetta eli uskonto, ruotsi ja sitten on maantiedon preli ku ne kirjotukset tulee sieltä aika uhkaavaa tahtia..mutta pitää vaa lukee yötä päivää nii eiköhä se siitä sitte suju.Lisäks ens viikon sunnuntaina eli melkein viikon päästä JEE on popping 2vs2 battlet jaa sitte jeniwain masterclass workshoppi! elikkä kiirettä pitää niittenki kanssa !Nytte oon miettiny tämmösiä isompia hankintoja elikkä uutta puhelinta että oisin voinu toivoo synttärilahjaksi (vasta syyskuussa mut hyvä olla ajoissa liikkeellä) nii valkosta blackberry:ä. oon joteki iha rakastunu semmosii puhelimii ja sitte en kuitekaa haluu iphonea ku alkaa melkeimpä jokasella olemaan semmone nykyää. tota siis käyttäsin iha normaalisti puhelimena. Mutta sitte oon ostamassa applelta sen uusimman ipod touch 5. siihen mahtuu mun iha mahottoman iso musiikkikirjasto ja eikä kauheen kalliskaan oo jos tilaa ulkomailta. Suomessa noin 339e mutta tilattuna n.224e joten kyllä siinä aika hyvin säästää. Myös uudet kengät elikkä ihan orikinaalit nike airit ois tarkotus hankkia. Lisäks mun on pakko hankkia chachimomma housut jotka on aivan unelmalökät 
varsinki tanssiin. Niiden alkuperäne käyttäjä on siis 
chachi gonzalez joka on iha älyttömän lahjakas tanssija
ja voi vaikka kattoa NÄISTÄ VIDEOISTA.
                                                    Chanci Gonzalez --->








Kun nyt kerran tästä tuli tämmönen tanssi-ihkutuspostaus nii haluun ihkuttaa vielä les twins:siä. Nää kaks jätkää on ehottomasti mun suosikit chachin lisäksi ja saa mut aina jäämää suu auki.. En vaa tajuu mite hyviä ne on. Se on viel näyttävämmän näköstä ku nuo on kaksoset ja pystyy ruveta improomaa iha samallalailla ku toine..Lisää voi kattoo youtubesta josta löytyy iha törkeen kunnon settiä niiltä !







mutta juu tähän päättyy mun hirveen kiinnostava postaus elikkä juu shiee seuraavaan kertaan ---->








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti