maanantai 18. helmikuuta 2013

NEW_LOVE

terveppätaas.Olin kaverin kanssa yhtenä päivänä kaupungilla kaupoilla ja olin pitkää jo ettiny uutta farkkutakkia. Saavuttii sitte BIKBOKKII ja siellä mä näin mun seuraavan rakkauden. Aiva täydelline farkkutakki ja kirsikkana kakun päälle siinä oli amerikanlippu selässä.. olin iha myyty ja päätin että ton mä ostan kuha palkkapäivä vaa saapuu. noo nytte oon tän ihanan farkkurotsin uus onneline omistaja ja tää ihanuus makaa mun sängyn päällä nii nätisti. Lisäks kattelin stadiumista semmosta adidaksen pinkkiharmaata kollarii mut en sitte ostanu sitä ku hintaa oli 69e. Käytiin sitte kaverin kanssa vanhalla jäähallilla kirpparilla kiertelemässä ja se sama stadiumin kollari löyty sieltä (käytetty vaan kerran jossaki mainoskuvauksissa) 20e. Olin iha onneni huipulla että miten voi olla näin hyvä tuuri.. sitte löysin myös kolme dependin kynsilakkaa [maastonvihree,viininpunane ja musta] alennuslaarista. tän viikon sunnuntaina ois tarkotus lähtee käymää lahessa pikkuserkun kanssa ja saa nähä mitä sieltä tarttuu.. nyt kuvia 










kuvia vanhoista













3 kommenttia:

  1. hihii löysit sä jotain mieluista lahestaki ;) oli kyl kivaa!! ♥

    VastaaPoista
  2. Jeeeee niii oli. !!! Pitää kyl nähä nii usei ku mahollista ! :)

    VastaaPoista
  3. päivitäs nyt taas joku päivä :D

    VastaaPoista