lauantai 6. heinäkuuta 2013

Helsinki-viikko

Otsikon perusteella oon melkeimpä joka päivä käyny kaupungilla, ollu kavereiden kaa enkä hetkeekää oikeestaa ollu paikoilla vaa koko aja on olllu jotaki tekemistä. Eilen perjantaina sain vähän rauhotuttuu ku pääsin kaupoille. Mun kaveri Iina Suonenjoelta tuli helsinkii shoppailee jaa tuliha siinä itellekki jotai ostettuu mut ei siinä määrin mitä iina osti tai meinas ostaa :DD ei nimittäi ollu tällä kertaa kaupat meijä puolella varsinkaa koko asioissa ku ei ollu ikinä oikeeta kokoa.. mutta juu mulla tarttu nämä mukaa sieltä. Tuon kirjanki ahmin jo ekana iltana (=



neule 14.95e  MANGO

jo mun toinen conradin kirja ja oon vieläki iha hileissä !

uus termari (=


mutta juu ens kertaan ja sillo näyttäisin miten oon tuunannu demi-kalenterin ens vuodelle !

2 kommenttia:

  1. Kaupat ja varsinkaan aletuotteet ei millään meinannu tykkää meistä :( mut ihana oli nähä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nii oli ! (= seuraavan kerra KAIT taas perinteisesti joululomalla ? :)

      Poista