tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kesä 2013

Nii se vaa menee että pikkuhiljaa alkaa olla taas aika palailla koulun penkille. Mulla viimeinki vika vuosi lukiossa jonka jälkeen pitäs jatkaa johonki muuhun kouluun. Mutta nyt aattelin pitkän tauon jälkeen laittaa toosi paljon kuvia mitä oon nyt räpsiny viime viikkojen aikana.



























Vaikka koulu alkaaki nii oon tosi tyytyväinen mun kesään. Sain levättyä tosi hyvin, näin kavereita, söin hyvää ruokaa, lenkkeilin, mökkeilin ja reissasin. Yks mitä ois voinu parantaa on kirjotuksiin lukeminen mikä on jääny tosi vähälle. No on tässä vielä kuukausi aikaa ja 13 kirjaa pitäis lukee läpi. Mutta juu ens kerralla teen kesän ostospostauksen missä yritän kuvata kaikki vaatteet sekä tavarat mitä oon ostanu kesän aikana !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti